mandag 26. august 2013

Forklekjoler

Endelig kom et blaff av inspirasjon over meg og jeg fant igjen gleden ved å sitte ved symaskinen.

Jeg rotet frem stoffer fra hyller og skap, klippet og strøk, sydde sammen, vasket i maskin, luftørket i sola og tilslutt en ny runde med strykejernet. 

I dag ligger tre forklekjoler ute i butikken og venter på sine nye eiere.

Det er ingen tvil om at forklekjoler er et praktisk plagg, i tillegg pynter de opp på en helt vanlig hverdag.
Nå som det begynner å bli kjøligere trengs bare en genser og en tights under, så blir det varmt nok.

Test-forklet jeg sydde først tok Aase Marie med seg og brukte på skolen en dag,
hun er en slank 8 åring, men passet fortsatt disse forklekjolene i str 1-3 år selv om den var litt kort.
Forklekjolene koster 170 kr pluss 30 kr porto.



Velkommen til en trivelig handel enten via Epla-butikken eller send meg en mail 
( m.l.evensen (alfakrøll) gmail.com)

Ha en god dag :)