fredag 29. november 2013

Nå begynner jula



Det har vært en stille måned her på bloggen, tiden flyr av gårde og det skjer mye rundt oss. Bare koselige og hyggelige ting altså!

Jeg kommer de nærmeste dagene til å legge inn noen innlegg bakover i tid for å tette gapet litt for familie, venner og andre interesserte følgere :)

Vi går snart inn i julemåneden og selv om jeg vanligvis ikke tar frem noe julepynt før nærmere jul ble vinduskarmene pyntet litt denne uka.

Ungene har hatt juleverksted på speideren og kom hjem med snømann, nisser og kongler. De skal få pynte vinduskarmen frem til jul og gjennom jula, det er i grunn koselig med litt pynt!



Stubbenissene synes ungene er morsomt å lage!


Eugen og de litt større speiderene laget snømenn, denne karen står i stuevinduet og smiler mot oss.


På rad og rekke med glitrende små juletrær.

Ellers går juleforberedelsene helt strålende i år, jeg har tatt meg sammen og startet litt tidligere og er snart i mål med alle pakkene! Tenk det, vi har ikke tent det første adventslyset engang!

Jeg håper du får en flott adventstid og ikke maser for mye frem mot jul!

God dag :)