torsdag 5. desember 2013

Gule stripevotter

Mens jeg ryddet i garnpuffen min her om dagen, dukket det opp et par votter. 

Jeg kan ikke engang huske at jeg har strikket dem,
men de var fiks ferdige bortsett fra et par tråder som måtte festes.

Friske og fine i fargen, antagelig et restegarnsprosjekt ettersom det ikke var nok gult til begge tuppene.

Gult er ikke den fargen jeg strikker mest av, 
men jeg synes det er en hyggelig farge.

Kjekt prosjekt om du har et par nøster du vil bruke opp, 
om jeg ikke husker feil (flere stripevotter her) går det med mindre enn et nøste av hver farge.

Jeg synes vranga var litt kul også, kanskje jeg må prøve å strikke et par rillevotter også...

I dag blåser det ute, det er meldt både regn og etterhvert snø -innedag altså.
Jeg har bakt ut et par grytebrød deiger som skal stekes i løpet av dagen og jeg håper jeg finner litt tid til symaskinen min også.

Ha en feiende flott dag i vinden!