fredag 6. desember 2013

Snickers

Oh, himmel - dette var godt!

I år har jeg planer om en litt sunnere jul, uten alle tilsetningsstoffer og alt sukkeret.
Derfor bestilte jeg oppskrifthefte fra Sprudlende Sunn (bestilles på mail)
og i heftet var det blant annet oppskrift på disse super gode snickerskulene!


Disse inneholder ikke hvitt sukker, gluten og andre tilsetninger, helt ren og helt naturlig og innmari godt!
Sprudlende Sunn har en annen Snickers oppskrift på bloggen sin du kan prøve mens du venter på ditt eget oppskrifthefte. 

Jeg tror og håper disse vil falle i smak hos Aase Marie som elsker Snickers, nå kan jeg endelig tilby henne en sunnere variant av favorittsjokoladen.

Jeg la noen snickers i små papirformer, mens andre stakk jeg på pinne.
Jeg kjøpte både pinner og former på kjøkkenbutikken her i byen, men neste gang skal jeg bestille fra det store utland, for jammen tok de drøy pris for noen papp-pinner!

God helg!