torsdag 2. januar 2014

Godt nyttår!

Jeg håper alle har hatt en fin feiring av høytiden og har fått "ladet batteriene" i ferien!

Rundt omkring i blogglandia finnes det nå statistikker og oppsummeringer på året som har gått,
sånt er alltid moro og spennende å se.
Jeg har ingen fancy statistikker eller morsomme kavalkader, men jeg har laget collage av noe av det jeg har skrevet om i løpet av året som er gått.
(trykk på bildene for å få de større)

Nå har 2013 bestått mye av mat her på bloggen hos meg, 
mat som stort sett er helt ren, helt naturlig og utrolig god!Her har vi alt fra surdeigsbrød til snickers, jeg tror og håper at også 2014 vil bringe med seg mange gode smaker og ny kunnskap om mat og helse!

Når det gjelder strikking har jeg visst ikke fullført så mange prosjekter, men noen små prosjekter har kommet av pinnene, mest sokker og votter, et par vester og luer.
Det er så mye jeg har lyst til å strikke, men for meg er strikking avslapning og kos, så jeg stresser ikke.
Men jeg håper jeg får glede meg over flere prosjekter dette året!
Noen sømprosjekter har det også blitt,
noe redesign, noen forklekjoler og noen punger.
Litt mer tid ved symaskinen har jeg også lyst til å få til i 2014.
Mannen i huset kjøpte nytt fotokamera til jul, han mente på at det andre var for gammelt.
Det er jo alltid gøy med nye dingser og jeg håper å få tatt mange fine bilder fremover.

Det aller første bildet jeg tok var av Aase Marie og Johannes:


Nydusja og fine til jul!

Ha en riktig flott dag!