fredag 6. juni 2014

Toalettmappe

For første gang i historien har jeg laget noe til mannen i huset.
Rett som det er, er han borte på seminarer og den gamle toalettmappa har sett sine bedre dager.
Han har lurt på om jeg kan lage en ei god stund, men det tar tid å få ut fingeren...


Ikke er det lett å velge stoff heller, det er mest pastellfarger på stoffene jeg har og det er vel ikke noe for en mann å dra med seg?

Det endte opp med en stoffbit jeg hadde fra Panduro på utsiden. Ikke alt for feminint synes jeg hvertfall.
Innsiden er en bit av et laken jeg har klippet i fra før.


Sydd på samme måte som jeg har gjort mange ganger før, 
hvor jeg oprinnelig fant fremgangsmåten lurer jeg litt på selv, det er flere som har spurt om det.

Det ser ut som at symaskinen min har begynt å jukse litt innimellom, enkelte sømmer blir liksom ikke riktig.
Jeg får nok ta en rens på den etterhvert.


Om du ikke har anledning til å sy deg ei mappe selv, kan det hende det ligger noen i Epla-butikken min :)

Jeg ønsker dere alle en god pinse!