torsdag 11. september 2014

Ny høst

Hei alle sammen!

Godsaker fra drivhuset
Nå har det vært bloggtørke lenge fra min kant, for en fantastisk sommer vi har hatt og den strekker seg jammen langt ut i september!

Som du kanskje ser har jeg forandret litt på bloggen min,
den har fått ny header og nytt navn. Jeg har ikke endret adressen til bloggen, for da mister jeg tidligere kommentarer og fine følgere kan ha vanskelig for å finne meg igjen. Det vil jeg jo ikke!

Jeg har tenkt lenge på å endre navnet, men synes det er vanskelig å komme på noe som har passet meg.

Tilslutt tenkte jeg på at bloggen handler mest om meg og hva jeg lager og jeg endte opp med navnet by|ME. M for Marianne E for Evensen.

Her hos oss går alt som det pleier, dagene er fulle av aktiviteter, mest for de yngste, men også litt for voksne. Hvertfall blir jeg aktivisert av henting, bringing og organisering.

I sommer har vi vært på ferie på Ærø, vår danske favorittøy, vi har vært mye på stranda og vi har vært på Liseberg og på badelandet Bø i Telemark.


Danmarksturen føltes som å være i syden med 25 grader i vannet og lang sandstrand!

Jeg håper du også har hatt en flott sommer og er klar for høsten,
litt håndarbeid og hverdagsliv kommer det her på boggen utover høsten.