onsdag 29. oktober 2014

Minibox | nøkkelring

Høstværet vi har hatt i det siste har gitt litt tid på syrommet.
Etter å ha surfa rundt på nettet ble jeg inspirert til å lage noen miniboxer.


Så utrolig søte - så utrolig praktiske!
Kjekt når man har små vakre stoffbiter man ikke har hjerte til å kaste,
mye bedre å bruke de til noe!


Etter litt prøving og feiling er jeg blitt fornøyd med resultatet.
Det er ikke bare,bare å sy når det er så smått!
Pungene er ca 7 cm brede og 4 cm høye.


Alle boksene har en nøkkelring i ene enden, så den kan festes på nøkkelknippet, på veska eller som Aase Marie har gjort; på skolesekken.

Kjekt med en liten pung til småmynter og lepomade, eller hva med headsetet?!

Jeg har hodet fullt av ideer akkurat nå, så jeg håper på mer tid ed symaskinen!

Disse tre søte små boxene finner du i Eplabutikken min 

Ha en fantastisk høstdag!