onsdag 13. januar 2016

Mapper i lin og bomull

Jeg har sydd noen mapper og oppdatert Epla-butikken min


Jeg synes kombinasjonen av lin og bomull med pastellfarger er så fin og må nesten smile hver gang jeg ser mappene her de står på syrommet


Alle mappene er foret med bomullsstoff og er vatterte så de har litt stivhet.

Denne litt smale mappen finner du her og den kan romme vanlige heklenåler, kulepenner eller litt sminke?


Jeg har laget koselige magebånd til mappene i butikken min denne gangen.
Litt hyggelig kreativitet i det nye året!


Denne mappen er litt mer kvadratisk, jeg følger ikke noe mønster når jeg syr mapper så alle blir helt unike. 
Det er stoffene som bestemmer hvordan resultatet blir.


Dette er den største av de tre mappene i denne omgangen og er den eneste mappen som ikke har ensfarget bakside, den røde stripen går rundt hele mappen.



I butikken finner du også flere andre produkter,
klare til å sendes til deg!

Ha en riktig så fin dag!