mandag 29. februar 2016

Oppdatering på BuJo-boka mi

Februar er inne på sin siste dag, tenk det! 
En hel ekstra dag har vi fått i år, skuddårsdagen.
I morgen er det første vårmåneden og vi skriver mars.

Hvordan gikk det med listeboka mi utover februar?
Det gikk så fint,har fått gjort så mye og det føles så bra!
Jeg har også vært med på en doodlechallenge, men ikke postet alle tegningene på Instagram. Dette er jo for morro skyld!
Ser jeg trenger å øve litt på små tegninger, men det har vært artig å tegne litt hver dag eller de dagene jeg har hatt tid, her er hele februar med alle små tegningene:


Du kan se flere forslag ved å søke på #PLTdoodles på Instagram, der er det også lagt opp en ny challenge for mars.
 I tillegg finnes også en #RockYourHandwriting challenge hvis man vil være med å øve på håndskrift. Det burde jeg absolutt være med på, vi får se hva jeg tar meg tid til etterhvert!

Her er et bilde av de siste dagene av februar i BuJoen min, ikke så mye lister disse dagene fordi vi har hatt vinterferie.

Jeg skjønner at det for andre kan se litt rotete ut så jeg skal prøve å line det opp litt mer i mars, tydeligvis er jeg litt sånn kaotisk av meg...

Mine dagsider blir somregel en blanding av gjøremålslister og dagbok.
Det er noe med det å skrive ned, huske på, være taknemlig for de små og store tingene i hverdagen synes jeg!

Her kommer måneden mars, klar for nye opplevelser og gjøremål!


Anbefaller alle som er intressert i å se på denne videoen av Boho Berry på youtube, hun har litt mer struktur enn meg....



Men du gjør selvsagt som du vil i din bok, den er din og du gjør det som passer best for deg!

Har du prøvd ut konseptet ennå?
Dette passer for både liten og stor, de med mye å gjøre og de med lite å gjøre!
Aase Marie (11 år) har nettopp startet opp sin bok og ho skriver, pynter og doodler på sidene sine.
Det er det hyggelig å sette seg ned en liten stund på kvelden sammen og oppdatere boka vår. Kanskje vi får med gutta etterhvert også? De er ikke så intressert i skriving, klistremerker, tusjer, stempler og washitape som oss jenter.